Konec NHL, jak ji známe. Liga „znetvoří“ led reklamami

Přidal  Daniel Reichel   do  ,      24. 4. 2018 9:31    Komentář  

Je to jedna z věcí, které si fanoušci NHL cení nejvíce. Čistý led bez rušivých prvků, které by stěžovaly sledování puku a kazily zážitek ze hry. Liga se však rozhodla k revolučnímu kroku a na led přidá od sezóny 2018/2019 nové reklamní plochy.

Naposledy se tak stalo na začátku 90. let, kdy se zbarvilo střední pásmo. Nyní se mají podle informací deníku SportsBussiness Journal prodávat k inzerci i rohy kluziště. Celkem přibudou hned čtyři reklamní prostory.

Vedení NHL si od konceptu, který odzkoušelo už během exhibičních zápasů v Číně a Utkání hvězd v Tampě, slibuje nový výrazný zdroj příjmu.

Reklamami poznamenané ledové plochy jsou známy především z evropských soutěží, které z tohoto druhu inzerce získávají nemalý příjem. Průkopníkem v Česku se snažil být extraligový klub z Třince, jenž v roce 2011 vyzval ostatní celky, aby led „vyčistily“. Iniciativa se ale nesetkala s kladnou odezvou.

Titulní foto: Icon Sportswire

Takřka revoluční dítě. Hokej sleduji od MS v Petrohradě, který byl předzvěstí legendárního pokřiku „Vítej, zlatý hattricku“. NHL mi učarovala svým důrazem na tradice, krásnými dresy a ledem, který nepřipomíná jeden velký reklamní banner. Jsem milovníkem hobitů, elfů, čarodějů a vůbec celé Středozemě, příležitostným běžcem a posluchačem kvalitní soundtrackové hudby.(daniel.reichel@nhlnews.cz)