- Reklama -

Blues sní o Kovalčukovi. Může být druhým Jágrem, tvrdí Armstrong

- Reklama -

Fanshop týmu
Mezi zájemce o služby ruského útočníka Ilji Kovalčuka, který má v plánu vrátit se po pěti letech do zámoří, se zařadilo také St. Louis. O tužbách Blues se pro deník Post Dispatch rozpovídal jejich generální manažer Doug Armstrong.
„Vždy se snažíme vylepšit svůj tým. Jsme jako ostatní celky. Kovalčukovi je sice pětatřicet, což s sebou nese rizika, ale on může být druhým Jaromírem Jágrem,“ nebál se Armstrong ve svém chvalozpěvu na adresu vzdorovitého hokejisty použít přirovnání k české legendě.

„Mohl by začít ztrácet až ve svých 41 letech…Určitě nás zajímá, protože se jedná stále o mezinárodně významného hráče,“ pokračoval kanadský hokejový funkcionář. „Když opouštěl NHL byl po čertech dobrý.“
Armstrong dodal, že osobní střetnutí zatím není naplánované, už ale stihl oslovit Kovalčukova agenta. Bývalý forvard Atlanty a New Jersey už prostřednictvím svých zástupců jednal s Los Angeles a San Jose. Dvořit se mu chystá také Boston (čtěte ZDE) či Detroit. Již dříve projevili zájem také New York Rangers.
Odchovanec Spartaku Moskva podepsal v roce 2010 s Devils lukrativní patnáctiletou smlouvu s platem sto milionů dolarů, ale už po třech letech doslova šokoval hokejový svět, když se rozhodl své angažmá v New Jersey ukončit a vrátit se do Ruska, kde se obratem dohodl s Petrohradem.
V bohatém ruském mančaftu získal Kovalčuk dvakrát Gagarinův pohár a patřil k nejproduktivnějším hráčům KHL.
Titulní foto: Icon Sportswire

- Reklama -
Daniel Reichel
Takřka revoluční dítě. Hokej sleduji od MS v Petrohradě, který byl předzvěstí legendárního pokřiku „Vítej, zlatý hattricku“. NHL mi učarovala svým důrazem na tradice, krásnými dresy a ledem, který nepřipomíná jeden velký reklamní banner. Jsem milovníkem hobitů, elfů, čarodějů a vůbec celé Středozemě, příležitostným běžcem a posluchačem kvalitní soundtrackové hudby. Své připomínky můžete psát na daniel.reichel@nhlnews.cz.

Související

- Reklama -

Poslední

- Reklama -

Neuniklo vám?

- Reklama -