Predators vyslali fanouškům Blackhawks jasný vzkaz: Držte se v dubnu dál od naší arény. S blížícím se prvním kolem play-off znervózňuje vedení Nashvillu nemalá pravděpodobnost, že se proti nim ve čtvrtfinále Západní konference postaví právě Chicago. Preds by ve vyřazovacích bojích neradi zopakovali situaci z 6. prosince, kdy se podle odhadů pohybovalo na tribunách Bridgestone Arena až 5 500 fandů v červených dresech.
„Chceme naši arénu zaplnit zlatou barvou, zaplnit našimi fanoušky, aby si to užili zdejší obyvatelé. Tak jako každý tým bychom se chtěli ve své aréně cítit doma,“ řekl ve čtvrtek pro deník The Tennessean prezident klubu Sean Henry. „A ten sloupkař, který tvrdí něco jiného, by si měl prvně zamést před svým vlastním prahem,“ dodal již mírně rozzlobený Henry.
Sledujte NHLnews také na Facebooku a Twitteru.
Zmíněná invektiva byla určená publicistovi z deníku Chicago Tribune Steveu Rosenbloomovi, jenž nedávno popsal snahu Predators zpacifikovat fanoušky chicagského klubu jako posedlost.
Prodej lístků na vyřazovací souboje Preds začne tento víkend. V pondělí budou vstupenky dostupné také online, ale pouze pro obyvatele žijící v Nashvillu a jeho blízkém okolí.
Prezident Predators považuje tento krok za oprávněný a kritiku od novináře z města, v němž ještě před pár lety klub NHL doslova strádal, vidí jako nemístnou. V sezóně 2006/07 chodilo na zápasy ´Hawks v průměru jen 12 727 diváků. Hokejová obroda nastala ve třetí největší americké aglomeraci až po dvou Stanley Cupech získaných v rozmezí tří let.
Současná politika nashvillského celku není průlomová. Už v roce 2013 klub zahájil kampaň s názvem „Keep Red Out“, která zahrnovala změnu způsobu prodeje vstupenek v neprospěch fanoušků z Chicaga.
Titulní koláž: Pavel Šmerda