Představte si, že jedete po dálnici INTERSTATE 275 a najednou vás praští do očí nápis: BE THE THUNDER! (neboli Uhoď jako hrom!) Hráč Tampa Bay Lightning na něm střílí puk na druhou stranu dálnice. Takže raději zpomalte ať nedostanete pukem mezi oči a podívejte se kam Valtteri Fillpula svůj puk posílá.
Na druhé straně dálnice je billboard fiktivní společnosti s názvem Flex Fittness 20 (na billboardu je samozřejmě uvedena jejich internetová adresa). Proč sakra Filllpula ničí billboard fitka? Co mu tam provedli? Tak teď už úplně zastavíte a rychle naťukáte www adresu do vašeho smartphonu a … jejda … to není fitko … to je prodejní centrum lístků týmu Tampa Bay Lightning na sezónu 2014/2015.
Fanoušci hokejových klubů jsou zvyklí vídat ve svých městech velký billboard hráče (nebo celého týmu) s některou z obměn nápisu: Prodej lístků zahájen.
Ti chytřejší používají osvědčený vzorec: Slavný hráč + akční pozice + slogan spojený s týmem = billboard hotov.
Těší nás proto akční a kretivní přístup Tampy Bay – když ještě navíc víme, že mají v plánu pokračovat v kampani s největšími hvězdami týmu jakou je například Steven Stamkos. Tento chlapík by mohl prodej lístků posunout ještě daleko dál než Valtteri Filppula.
A na jaké billboardy vyzývající k utrácení vašich peněz za týmy extraligy jste v poslední době narazili vy?
Photo by reddit.com
Jak nejlépe prodat lístky na zápasy NHL
- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -