Je to jedna z věcí, které si fanoušci NHL cení nejvíce. Čistý led bez rušivých prvků, které by stěžovaly sledování puku a kazily zážitek ze hry. Liga se však rozhodla k revolučnímu kroku a na led přidá od sezóny 2018/2019 nové reklamní plochy.
Naposledy se tak stalo na začátku 90. let, kdy se zbarvilo střední pásmo. Nyní se mají podle informací deníku SportsBussiness Journal prodávat k inzerci i rohy kluziště. Celkem přibudou hned čtyři reklamní prostory.
NHL news in @sbjsbd: Starting next season, NHL & teams will be selling in-ice advertising in the four rink corners. Was tested at ASG in Tampa & in China https://t.co/7x2GI2zkPc pic.twitter.com/DQgdkXmjd9
— Ian Thomas (@byIanThomas) 23. dubna 2018
Vedení NHL si od konceptu, který odzkoušelo už během exhibičních zápasů v Číně a Utkání hvězd v Tampě, slibuje nový výrazný zdroj příjmu.
Reklamami poznamenané ledové plochy jsou známy především z evropských soutěží, které z tohoto druhu inzerce získávají nemalý příjem. Průkopníkem v Česku se snažil být extraligový klub z Třince, jenž v roce 2011 vyzval ostatní celky, aby led „vyčistily“. Iniciativa se ale nesetkala s kladnou odezvou.
Titulní foto: Icon Sportswire