- Reklama -

Třetí dresy Anaheimu se vrací ke klasice

- Reklama -

Když v roce 1993 vstoupila společnost Disney jako vlastník týmu Anaheim Mighty Ducks do vod hokejového byznysu, dostaly dresy klubu logo v podobě hokejové kačeří masky se zkříženými holemi. Nápad, jenž byl inspirován populárním kresleným filmem The Mighty Ducks, se ukázal jako skvělý marketingový tah a trikoty s oblíbeným logem šly na dračku.


Nový majitel klubu vypustil v roce 2006 z názvu slovo Mighty a zároveň změnil původní zelenofialovou barvu dresů na černozlatou s novým logem, které se ale u fanoušků nesetkalo s příliš příznivou odezvou.
Staré logo sice stále nosili na dresech a maskách oba gólmani Anaheimu (Frederik Andersen a John Gibson), ale ostatní hráči se s klasickým symbolem týmu objevili na ledě pouze dvakrát ­ ve výročním utkání v roce 2013, kdy klub slavil 20 let existence a v minulé sezóně oblékal při rozbruslení speciální trikot i legendární Teemu Selänne.
Ducks_Rendering
Podle informací, které publikoval web Icethetics.co, věnující se hokejové tématice, ale kalifornský tým vyslyšel přání svých příznivců a 16. října by měl v utkání s Coloradem oficiálně představit zbrusu novou kolekci třetích dresů, které se vrací ke klasickému kačeřímu logu a ctí tak klubovou historii.
Dvojici trikotů se znakem plovací blány ve tvaru písmene D tak nově doplní model v oranžovém provedení kombinovaný s černými, bílými a zlatými pruhy a typickým symbolem bílé kačeří masky se zkříženými hokejkami zasazeným do trojúhelníkové základny zlaté barvy.
Identický oranžový odstín dresů zvolil Anaheim poprvé už při loňském utkání Stadium Series, hraném pod širým nebem na baseballovém stadionu Dodger v Los Angeles, kde před více než padesáti tisíci fanoušků Ducks zvítězili nad LA Kings poměrem 3:0.
Foto: Icon Sportswire

- Reklama -

Související

- Reklama -

Poslední

- Reklama -

Neuniklo vám?

- Reklama -