- Reklama -

Florida představila nové logo

- Reklama -

Fanoušci už ho vyslídili před dvěma měsíci, ale teprve nyní vedení Panthers výsledky jejich špionáže oficiálně potvrdilo. Na čtvrteční speciální „módní přehlídce“ představil hokejový klub z Floridy nejen nové logo, ale také nové domácí dresy, na nichž se objeví. Do role modelů byli obsazeni Aaron Ekblad, Vincent Trocheck, Shawn Thornton a Steven Kampfer. Akce se zúčastnili také bývalí hráči Panterů Radek Dvořák, Ed Jovanovski, Olli Jokinen a Bill Lindsay.


„Když jsme přišli na Floridu a převzali zodpovědnost za řízení organizace, měli jsme ideu, že chceme odstartovat něco nového a založit tradice, které budou v tomhle ohledu jedinečné,“ říká Vincent Viola, který se stal většinovým vlastníkem klubu před sezónou 2013-14. „Chtěli jsme něco, co bude demonstrovat odvahu a obětavost při snaze o dosažení týmového cíle, jímž je vítězství. Přišli jsme s nápadem dát na dresy štít jako symbol ochrany.“
V základní variantě loga nalezneme na tomto štítu hlavu kočkovité šelmy, nad níž se skví nápis Florida. Tento znak budou Panteři nosit na hrudi. Na rukávech se jim objeví alternativní logo, jehož součástí je také vlajka státu Florida.
Inspirací pro podobu štítu s nápisem byl rovněž znak 101. letecké divize americké armády s tradicí sahající do dob druhé světové války, u které Viola sloužil.
„Pro naši rodinu má tahle symbolika velký význam, protože americká armáda nejen výrazně nastavila naši stupnici hodnot, ale poskytla nám také příležitost vůbec tady být,“ říká jeho syn John. „Myšlenka, že jste součástí něčeho většího, se v dnešním světě zaměřeném na sebe sama často vytrácí. Chtěli jsme mít jistotu, že tyto hodnoty budou součástí našeho klubu. Nejlepší cesta, jak toho dosáhnout, je vizuální, protože lidé následují vaše logo.“
Když se před časem nový znak Panthers objevil na internetu, nebyly reakce fanoušků vždy příznivé. Útočníka Vincenta Trochecka to překvapuje.
„Jsem nadšený. Nechápu, jak s tím může mít někdo problém, je to skvělé logo,“ říká. „V posledních dvou letech stoupáme vzhůru. Se starým logem klub nikdy nevyhrál Stanley Cup, takže je čas začít odznova, s novým logem, novou tváří. Jsme mladý tým plný nových kluků, takže pokud má dojít ke změně loga, tohle je podle mě perfektní doba. Doufejme, že s novým logem dokážeme velké věci.“

- Reklama -
Pavel Krupička
Narozen v roce 1973, hokej sleduji od poloviny 80. let. K NHL jsem se propracoval později, ale nakonec se mi z koníčka stala zaměstnáním - píšu o ní už třináct let. Sleduji hlavně Čechy bez ohledu na klubovou příslušnost, díky Dominiku Haškovi mi přirostly blíže k srdci Buffalo a Detroit. Největším hokejovým zážitkem pro mě stále zůstává Nagano a následné oslavy olympijského zlata.

Související

- Reklama -

Poslední

- Reklama -

Neuniklo vám?

- Reklama -