- Reklama -

Utkání hvězd NHL ztrácí dech. V zámoří se setkalo převážně s nezájmem

- Reklama -

Možná je už zámořské publikum každoročními all-star přestávkami unaveno, možná se jen dostaly do stínu zápasů pod širým nebem. Tak jako tak se letos Utkání hvězd NHL setkalo s mimořádně nízkým zájmem televizních diváků. Data zveřejnil portál Sports Media Watch.
NHL All-Star Game 2015 zhlédlo na americké stanici NBCSN 1.2 mil. diváků, o 9 % méně oproti roku 2012 (1.3 mil.) a o 19 % méně než v roce 2011 (1.5 mil.). Letošní edici této pompézní show si tak naladilo nejméně diváků od r. 2009 (1.1 mil.). V letech 2010 (olympiáda), 2013 (výluka) a 2014 (olympiáda) se toto představení nekonalo.
Ve srovnání s ostatními velkými severoamerickými soutěžemi vyznívá letošní hodnota sledovanosti pro NHL ještě bolestněji. Utkání hvězd na ledové ploše podlehlo v pomyslném souboji nejen letošnímu Pro Bowlu NFL (8.8 mil.) a loňským exhibicím MLB (11.3 mil.) a NBA (7.5 mil.), ale také MLS All-Star Game 2014, které sledovalo na ESPN a hispánském kanále UniMás dohromady 1.3 mil. diváků.

Spektakulární show, která má dělat lize reklamu, ztrácí na své přitažlivosti
Za zmínku stojí i naprosto odlišný vzorec chování amerických fanoušků NHL a NFL. Zatímco Pro Bowl dosahuje jen zlomkových hodnot sledovanosti regulérních zápasů, u All-Star Game NHL je tomu přesně naopak. I přes pokles zájmu stále generuje přibližně čtyřikrát vyšší sledovanost, než je tomu u zápasů základní části.
Kde byl o Utkání hvězd NHL 2015 největší zájem?
(číslo za názvem aglomerace značí procento domácností, jež si zápas naladilo)
Chicago – 3.7,
St. Louis – 3.7,
Columbus – 2.8,
Buffalo – 2.5,
Philadelphia – 2.5.
Zklamání z neobvykle nízkých čísel zažila i kanadská stanice Sportsnet. O nezájmu Kanaďanů informoval bloger Chris Zelkovich. Nedělní hokejová exhibice přilákala jen 1.5 mil. diváků, což je o 39 % méně než v roce 2012.
Titulní foto: Jen Gallardo

- Reklama -
Předchozí článek
Další článek
Daniel Reichel
Takřka revoluční dítě. Hokej sleduji od MS v Petrohradě, který byl předzvěstí legendárního pokřiku „Vítej, zlatý hattricku“. NHL mi učarovala svým důrazem na tradice, krásnými dresy a ledem, který nepřipomíná jeden velký reklamní banner. Jsem milovníkem hobitů, elfů, čarodějů a vůbec celé Středozemě, příležitostným běžcem a posluchačem kvalitní soundtrackové hudby. Své připomínky můžete psát na daniel.reichel@nhlnews.cz.

Související

- Reklama -

Poslední

- Reklama -

Neuniklo vám?

- Reklama -