Komisionář NHL Gary Bettman na páteční tiskové konferenci ve Vancouveru prohlásil, že se během Světového poháru 2016 mohou reklamy vyskytnout i na dresech. Liga samotná by však měla být podobných marketingových experimentů ušetřena.
„Co se týče Světového poháru, je to mezinárodní soutěž, něco jiného, takže nevím,“ odpovídal Bettman na otázky týkající se reklamních plošek na trikotech hráčů. „Musíme se na to podrobně podívat. Lize se může tento krok vyplatit.“
Bude vás zajímat:
- Kolik může NHL na reklamách na dresech vydělat?
- Světový pohár opět na scéně. Slováci definitivně mimo hru
V současnosti se reklamy na dresech nevyskytují v žádné ze čtyř hlavních severoamerických lig (NFL, NBA, MLB, NHL), ve světě se ale jedná o široce rozšířenou praxi. Stačí se podívat na nedůstojně vypadající trikoty hráčů nejvyšší české hokejové soutěže.
NHL si je vědoma rizika pošramocení pověsti a zdráhá se být první velkou soutěží, která tohle tabu prolomí.
„V žádném případě netlačím na to, aby se reklama dostala na ligové dresy,“ řekl Bettman. „Myslím, že máme nejlepší dresy ze všech soutěží. Mám rád historii, tradice a líbí se mi, jak vypadají. Opakovaně jsem prohlašoval, že v téhle záležitosti nebudeme (v Severní Americe) první.“
Na závěr se přítomným žurnalistům svěřil s tím, že téhle variantě „přivýdělku“ osobně příliš nefandí.
Titulní foto: Icon Sportswire