- Reklama -

Chicago dál miluje své Blackhawks

- Reklama -

fb-chicagoVřelý vztah obyvatel Chicaga k tamnímu klubu NHL se minulý rok promítnul také do prodeje dresů. Ten vůbec nejžádanější měl na své zadní straně dvě osmičky. Informaci zveřejnil magazín SportsBusiness Daily.
Nositel zmíněných číslic Patrick Kane (Blackhawks) se v žebříčku hráčů slavné hokejové ligy, jejichž dresy byly v roce 2014 nejprodávanější, umístil před kanadským miláčkem Sidneym Crosbym (Penguins) a svým spoluhráčem Jonathanem Toewsem. TOP pětici uzavírá švédský gólman Henrik Lundqvist (Rangers) a ruské křídlo Alex Ovečkin (Capitals). Pořadí vychází z dat internetového prodeje na shop.nhl.com.
Nejprodávanější dresy za rok 2014:

  1. Patrick Kane (Chicago Blackhawks)
  2. Sidney Crosby (Pittsburgh Penguins)
  3. Jonathan Toews (Chicago Blackhawks)
  4. Henrik Lundqvist (New York Rangers)
  5. Alex Ovečkin (Washington Capitals).

Šestadvacetiletý rodák z Buffala Kane se oproti roku 2013 v tomto žebříčku posunul o čtyři místa. Toewse byste pak na třetí pozici našli i předloni.
Nejprodávanější dresy za rok 2013:

  1. Sidney Crosby (Pittsburgh Penguins)
  2. Pavel Datsyuk (Detroit Red Wings)
  3. Jonathan Toews (Chicago Blackhawks)
  4. Alex Ovečkin (Washington Capitals)
  5. Patrick Kane (Chicago Blackhawks)

Z popularity Blackhawks čerpají také illinoiské TV stanice CSN Chicago a WGN TV, jež vlastní lokální vysílací práva. Druhý zmíněný kanál nedávno uveřejnil, že utkání mezi Chicagem a Dallasem ze 4. ledna, v němž Hawks zvítězili 5:4 po prodloužení, dosáhlo průměrného households ratingu 8.2. Jeden ratingový bod přitom představuje v chicagském trhu 35 000 domácností. Zápas tak sledovalo pro WGN TV rekordních 421 900 televizních diváků. Dalších více než 200 000 příznivců NHL si souboj celků Západní konference naladilo na celonárodní NBCSN.

Utkání se stalo nejsledovanějším večerním programem v Chicagu, a to napříč všemi televizními stanicemi.
Blackhawks se tak i nadále s Bulls (NBA) přetahují o pozici druhého nejpopulárnějšího sportovního celku ve městě (pozice fotbalových Bears je neotřesitelná). Zatímco loni zanechával tým NHL svého basketbalového konkurenta ve statistikách lokální TV sledovanosti suverénně za sebou, letos se již situace změnila a během podzimu měli Bulls dokonce mírně navrch. Hluboko v poli poražených naopak zůstávají chicagské kluby MLB Cubs a White Sox, jež dosahují pouze třetinových hodnot sledovanosti Hawks a Bulls.
 

- Reklama -
Daniel Reichel
Takřka revoluční dítě. Hokej sleduji od MS v Petrohradě, který byl předzvěstí legendárního pokřiku „Vítej, zlatý hattricku“. NHL mi učarovala svým důrazem na tradice, krásnými dresy a ledem, který nepřipomíná jeden velký reklamní banner. Jsem milovníkem hobitů, elfů, čarodějů a vůbec celé Středozemě, příležitostným běžcem a posluchačem kvalitní soundtrackové hudby. Své připomínky můžete psát na daniel.reichel@nhlnews.cz.

Související

- Reklama -

Poslední

- Reklama -

Neuniklo vám?

- Reklama -