Nejslavnější hokejovou soutěž čeká od příští sezóny zásadní změna. Všech 31 týmů si bude moci ledovou plochu pokrýt novými reklamami a kluziště NHL tak začnou více připomínat ta evropská.
Bettman a spol. umožní firmám propagovat svou značku nově také v rozích za brankovou linií. Na ledě tedy přibudou čtyři reklamní plošky.
O nepříliš pohledné novince jsme vás informovali již v dubnu (čtěte ZDE), nyní se však začíná rýsovat i její konkrétní podoba.
Vzhled ledu po schválení změny prozatím ukázali Boston Bruins a Philadelphia Flyers.
Back like we never left 🔥 pic.twitter.com/os8TYV2k6h
— Philadelphia Flyers (@NHLFlyers) 27. srpna 2018
Liga se rozhodla pro přidání nových reklamních míst na kluzištích poprvé od začátku 90. let, kdy mohly kluby přemalovat led sponzorskými logy v neutrální zóně.
Fanoušky NHL může zatím těšit fakt, že jejich oblíbená soutěž stále vzdoruje přidání reklam na dresy, jak například učinila NBA nebo CFL (kanadská fotbalová liga). I v tomto případě se ale podle zámořských expertů jedná pouze o otázku času.
VELKÁ LETNÍ SOUTĚŽ PRO NAŠE ČTENÁŘE: OTÁZKA ZDE
Titulní foto: VFS Digital Design /flickr.com